Fitnes čizkejk

share on:

Isprobajte ovaj super ukusan čizkejk bez šećera.

Sastojci:

– 200g Petit keksa (ili integralnog keksa)

– 3 kašike sitnih zobenih pahuljica

– 100g otopljenog maslaca

Fil:

– 500g mladog sira

– 1 časa grčkog jogurta

– 3 jaja

– 4 kašike meda

– 3 kašike limunovog soka

Preliv:

– 2 kašike limunovog soka

– 3 šoljice šumskog voća

– 3 kašike meda

Priprema:

Rernu zagrejati na 180 stepeni, a kalup za torte obložiti papirom za pečenje. Keks pomešati sa zobenim pahuljicama i otopljenim maslacem, pa masu utisnuti prstima u kalup.

Sveži sir, 1 jaje, jogurt, 2 žumanca, med i limunov sok pomešati mikserom u glatku smesu, a 2 belanca umutiti u sneg, pa potom pažljivo umešati u smesu od sira. Slobodno dodati i malo arome vanile. Smesu preliti u kalup gde je smesa od keksa i staviti da se peče. Peći otprilike 20 minuta, a zatim kolač pokriti aluminijskom folijom i peći još oko pola sata. Smanjiti temperaturu tih pola sata na 150-160 stepeni. Pečeni kolač ostaviti pola sata u otvorenoj rerni da odleži, a kada se ohladi skroz ga rashladiti u frižideru.

Mešavinu šumskog voća, smrznutog ili svežeg staviti u šerpu i dodati med (ili neki zaslađivač) i limunov sok i kuvati 5-10min ili dok se smrznuto voće ne otopi i prokuva. Za posluživanje preliti šumsko voće preko komada kolača.

Izvor: N1