Kako da zarađujete preko Instagrama?

share on:

Dok je nekima Instagram aplikacija za zabavu, pokazivanje stvari iz poslednje kupovine, nove frizure i dobrog provoda, drugi su ovu društvenu mrežu iskoristili da zarađuju novac.

Kako je to moguće i šta bi trebalo da uradite kako biste i sami vreme koje provodite na Instagramu pretvorili u isplativ posao, saznajte u nastavku.

Prvo i osnovno – pratioci

Da biste uopšte mogli da razmišljate o tome da zarađujete preko Instagrama, neophodno je da imate pratioce. Nije uvek obavezno da to budu vrtoglave cifre, ali je važno da su vaši pratioci u interakciji s vama, odnosno da se predstavljate konkretnoj ciljnoj grupi.

Neka vaš nalog na Instagramu ima temu – predstavljate recenzije restorana, klubova ili drugih mesta, delite strast prema modi, muzici, umetnosti. Pri postavljanju fotografija koristite tagove koji će povećati vašu vidljivost na Instagramu i obavezno redovno objavljujte sadržaj.

Tako će svakog dana rasti broj onih koji vas prate, što vas čini idealnim da ovu mrežu iskoristite na neki od sledećih, profitabilnih načina.

1. Povežite se sa brendovima i zarađujte kroz affiliate marketing

Affiliate marketing predstavlja promovisanje određenog proizvoda i zarađivanje na osnovu prodaje koju ste tako ostvarili. S Instagramom imate brojne kreativne načine da prikažete sadržaj inspirisan određenim proizvodom, te tako uspešno izreklamirate brend koji će vas za to i platiti.

Možete reklamirati i web adresu određene kompanije stavljanjem linka u opis vašeg naloga. Preporučuje se i da kreirate posebnu stranicu preko koje ćete upućivati posetioce na proizvod kako biste znali koliko ljudi se odlučilo za kupovinu baš zbog vas. Ovo je sjajan način da spojite lepo i korisno, te kroz reklamu uživate u omiljenim proizvodima, a ujedno za to budete plaćeni.

2. Predstavite oglašivače sponzorisanim postovima

Korisnici Instagrama koji privlače veliki broj pratilaca mogu zarađivati novac tako što će kreirati sponzorisan sadržaj za različite brendove. To je jednostavno fotografija ili video-klip koji predstavlja određeni proizvod, ali za razliku od affiliate marketinga, plaćeni ste po samom postu. Uz ovakve sadržaje obično idu prikladan opis, hashtagovi brenda i tagovanje profila same kompanije.

Ono što je važno kada su sponzorisani tekstovi u pitanju jeste da se promocija proizvoda uklapa u imidž koji ste već izgradili na Instagramu. Ideja ovakvog reklamiranja jeste da pratioci dobiju utisak da vi već koristite određeni proizvod u svakodnevnom životu, a ne samo zato što su vas za to platili.

3. Iskoristite Instagram da prodajete sopstvene fotografije

Ono najočiglednije što Instagram može da ponudi jesu fotografije. Zašto onda ovu mrežu ne biste iskoristili da unovčite one koje sami pravite? Ako se bavite fotografijom, profesionalno ili amaterski, ili pravite različite grafike uz pomoć prikladnog softvera, Instagram će biti idealno tržište za vas.

Zaštitite vaše radove ličnim žigom i vodite računa da redovno imate nove objave kako biste održali interakciju s publikom. Vašim pratiocima možete ponuditi izradu fotografija, personalizovane radove ili se povezati s onima koji će dalje distribuirati vaš sadržaj.

4. Promovišite sopstveni biznis

Ako vodite sopstveni biznis, Instagram će biti nezaobilazna platforma za predstavljanje proizvoda i usluga koje nudite. Osim samih proizvoda, ponudite pratiocima i fotografije koje pokazuju kako izgleda vaš proces poslovanja, šta vas inspiriše u poslu i slično.

Tako ćete se bliže povezati s njima i samim tim graditi pozitivan imidž o svom brendu. Prikažite vaše proizvode i u svakodnevnim okolnostima, aranžirane kao poklon za dragu osobu, te pokažite potencijalnim klijentima na koje sve načine mogu da koriste ono što prodajete.

Pretvorite društvene mreže u izvor zarade

Pored toga što možete voditi lični profil i zarađivati putem povezivanja vašeg naloga s brendovima, rukovođenjem nastupa na Instagramu možete se baviti i u ime poznatih kompanija.

Ovakvim poslom bave se Community manageri, a zbog sve većeg udela društvenih mreža kako u privatnom, tako i u poslovnom životu, potražnja za stručnjacima iz oblasti komunikacije na društvenim mrežama raste svakodnevno.

Upoznajte sve mogućnosti koje vam pružaju društvene mreže i iskoristite ih da ostvarujete profit. Vreme na mrežama već trošite – ništa vas onda ne sprečava da ga upotrebite tako da vam donosi novac.

Izvor: blic.rs